Πώς ένας οργανισμός μπορεί να αποκτήσει λογαριασμό στην πλατφόρμα ECCAIRS2;

Επειδή η Εθνική Βάση Δεδομένων περιστατικών ασφαλείας της Ελλάδας είναι στο ECCAIRS2 οι οργανισμοί συστήνεται να διατηρούν λογαριασμό στο ECCAIRS2. Για να αποκτήσει λογαριασμό ένας οργανισμός στην πλατφόρμα ECCAIRS2 πρέπει να δηλώσει «διαχειριστές» (administrators”) του οργανισμού και «χρήστες» (users”) του οργανισμού.

Η Α.Π.Α. ορίζει στην πλατφόρμα του ECCAIRS2 τον administrator κάθε οργανισμού και στην συνέχεια ο administrator του οργανισμού ορίζει τους users του συστήματος. Για τον ορισμό του administrator, ο οργανισμός γνωρίζει στο safety@hcaa.gov.gr τα κάτωθι στοιχεία:

Υποχρεωτικά στοιχεία για τον ορισμό στο ECCAIRS2:

  1. Επωνυμία οργανισμού με Λατινικούς χαρακτήρες,
  2. Όνομα «χρήστη» (administrator username) (το όνομα «χρήστη» με Λατινικούς χαρακτήρες θα χρησιμοποιείται για την είσοδο του administrator στην εφαρμογή),
  3. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα ορίσετε θα λαμβάνετε από το σύστημα αντίστοιχα στοιχεία σχετικά με την αναφορά).

Συμπληρωματικά στοιχεία για διευκόλυνση επικοινωνίας:

  1. Ονοματεπώνυμο administrator,
  2. Θέση που κατέχει ο administrator στον οργανισμό,
  3. Στοιχεία επικοινωνίας (ταχυδρομική διεύθυνση, τηλέφωνα εργασίας & κινητό, e-mail).

Επισημαίνεται ότι με την έναρξη της διαδικασίας αναφορών περιστατικών ασφαλείας μέσω της πλατφόρμας ECCAIRS2 παύει οποιαδήποτε άλλη διαδικασία ενημέρωσης προς πρώην μονάδες της ΥΠΑ.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected] και στα τηλέφωνα: +30 2103541344 ή 347.

SHARE